tag:blogger.com,1999:blog-8975822464895952578.comments2023-01-03T15:10:16.712+01:00Mi online fizetünk!escalionhttp://www.blogger.com/profile/03880780012483167961noreply@blogger.comBlogger17125tag:blogger.com,1999:blog-8975822464895952578.post-59759241558870729062013-05-24T12:18:12.251+02:002013-05-24T12:18:12.251+02:00A magyarhoni infó várós ;)
Legfőképp a most közölt...A magyarhoni infó várós ;)<br />Legfőképp a most közölt szlovák adatokkal összevetve leszek kíváncsi a helyzetünkre.gépszíjnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8975822464895952578.post-8646601454445058422013-04-02T17:49:01.096+02:002013-04-02T17:49:01.096+02:00Mindig van lejjebb... Sajnos. No de ne is panaszko...Mindig van lejjebb... Sajnos. No de ne is panaszkodjunk. A Magyar nagyon ragaszkodik a nyelvéhez, így szerintem ezen a mutatón a legtöbbet a magyar kereskedők online boltjai tudnának lendíteni, ha kicsit megszaporodnának. Ehhez már csak a megbízható szolgáltatók kellenek.<br /><br />Kereskedők! Internetre, Escalion-ra fel! ;)<br /><br />Furcsa, hogy egyes haladó szellemű offline sajtótól kezdve ismert és jól menő kiskereskedőkig szinte minden nap belebotlok valakibe, aki sajnálta eddig a pártízezer forintos befektetést a jövőjébe, hogy online előfizetést, rendelést, vásárlást biztosítson. Van akinek ezen az összegen múlik, de sokszor valami más van ott a háttérben...<br /><br />Jövőre is érdekes lesz erről olvasni, vajh' történik-e valami velünk, magyarokkal addig...<br /><br />Jó cikk, köszi.gépszíjnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8975822464895952578.post-50299261669732035552013-01-25T10:51:25.750+01:002013-01-25T10:51:25.750+01:00Örömmel segítettünk, reméljük sikerül is mihamarab...Örömmel segítettünk, reméljük sikerül is mihamarabb rendezni az ügyet. Érdekelne minket a végkifejlet is, ha megosztaná majd velünk a tapasztalatait, megköszönnénk, hátha mások is okulnak belőle.escalionhttps://www.blogger.com/profile/03880780012483167961noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8975822464895952578.post-31400722214398165902013-01-24T19:18:44.886+01:002013-01-24T19:18:44.886+01:00Köszönöm a gyors választ és a leírtak szerint ismé...Köszönöm a gyors választ és a leírtak szerint ismételten próbálkozom...<br />KitartóAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8975822464895952578.post-66590900037028743272013-01-24T16:53:10.767+01:002013-01-24T16:53:10.767+01:00Kedves Kommentelő!
Ha a vásárlási folyamat során ...Kedves Kommentelő!<br /><br />Ha a vásárlási folyamat során a végső "Ok" vagy "Elfogadom" gombra nem kattintott rá, hanem a "Mégse" gombot használta a vásárlástól való elálláshoz, akkor valóban hiba történt a tranzakció feldolgozásban. Elméletileg a kereskedő (a fent leírtak alapján esetünkben ez a Netrisk) is jogosult problémás esetekben az összeg visszautalására, természetesen megfelelő indoklás mellett (a történetből úgy tűnik, hogy ez jogos), ezt hívják "refund"-nak. Ez a kereskedőn múlik, hogy hogyan kezeli a reklamációkat. Ha kereskedővel történő kapcsolatfelvétel nem hozta meg a várt eredményt, és a fizetési szolgáltató sem hajlandó együttműködni, akkor a legbiztosabb módszer, ha a kártyakibocsátó bankjába ellátogat, és erre a tranzakcióra "chargeback" eljárást kér. Ez - banktól függően - nem túl bonyolult procedúra, vázolni kell az esetet, esetleg kitölteni egy nyilatkozatot, a bank pedig a szóban forgó összeget visszajuttatja a számlájára. <br />Mielőtt azonban chargeback eljáráshoz folyamodik, érdemes lehet a Netrisket ismételten felkeresni, hátha dűlőre jut velük: vagy visszautalják a pénzt maguktól, vagy chargeback-et kezdeményez, ennek hatására általában segítőkészebbek szoktak lenni a kereskedők.<br /><br />Sok sikert kívánunk, reméljük sikerül rendezni a problémás esetet! :)escalionhttps://www.blogger.com/profile/03880780012483167961noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8975822464895952578.post-9435600335787115482013-01-24T16:05:50.281+01:002013-01-24T16:05:50.281+01:00Üdv !
Autópályamatrica vásárlástól már az adatok ...Üdv !<br /><br />Autópályamatrica vásárlástól már az adatok betöltése után a folyamat legvégén a mégse gombra kattintva el szerettem volna állni, de a rendszer lefagyott , belassult. Ezek uán mégis megdöbbenve tapasztaltam, hogy a vásárlás sikeres volt, a pénzösszeget levette a bank. Rögtön írtam , melyet bizonyítani is tudok emailben, a szolgáltatónak, majd a Netrisknek is ( akiknél reg ügyfél vagyok , így nem kell a számlához az adatokat beírnom)akiken keresztül belépve kezdeményeztem a tranzakciót.<br />A Netrisk a matrica árusító kft.-hez irányított. azok pedig a fiz. felület pénzintézetétől kértek infot az esetleges hibára vonatkozólag. A pénzintézet szakembere azt nyilakozta, hogy a tranzakció problémamentesen zajlott, így elutasították a visszautalási kérelmemet.Kérdésem, mit tudok tenni, hogy igazam bízonyítsam, mert valóban visszaléptem a vásárlástól, hogy tudom a levett összeget visszaigényelni ill. ha valakinek volt hasonló esete kérem írja meg. Nem elöszőr vásároltam matricát így, ismerem a vásárlás menetét,(több éve veszek így teherautóra matricát) tehát nem arról van szó, hogy csak úgy ismerekedtem , próbálkoztam.<br />Szerintem a pénzintézet meg sem vizsgálta ezt a számukra jelentéktelen ügyet. KitartóAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8975822464895952578.post-91845291256365732792012-12-05T11:11:16.577+01:002012-12-05T11:11:16.577+01:00Nah, a sorbanállástól most el is ment a kedvem... ...Nah, a sorbanállástól most el is ment a kedvem... igaz, sose volt. :)<br /><br />Személyes véleményem, hogy egyre természetesebbé válik az internetes vásárlás, és egyre több a megbízható webáruház, vagy csak egyre többről derül ki, hogy tényleg azok.<br /><br />Így tovább, esmét klassz, közérdekű cikkecske, grat.gépszíjnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8975822464895952578.post-26103680725678993082012-11-22T11:43:12.594+01:002012-11-22T11:43:12.594+01:00Eh, esmét egy hasznos, jó cikk, s máris tudnék szo...Eh, esmét egy hasznos, jó cikk, s máris tudnék szolgáltatót, aki nem tartja be az előírásokat. Köszi.Gépszíjnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8975822464895952578.post-10212174206944381522012-09-26T10:53:01.986+02:002012-09-26T10:53:01.986+02:00Kellemes ízelítő a témáról, kíváncsi leszek a megv...Kellemes ízelítő a témáról, kíváncsi leszek a megvalósult szolgáltatás gyakorlatára, a tapasztalatokra is. Uff, én voltam.Gépszíjnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8975822464895952578.post-60734936533907516162012-05-24T09:30:41.701+02:002012-05-24T09:30:41.701+02:00Jellemző az OTP-re... :) Még szerencse hogy nem tu...Jellemző az OTP-re... :) Még szerencse hogy nem tudatlanul mentél oda, így kicsit több maradt a zsebedben. Bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy a MasterCardnak vannak azért előnyei is a Maestrohoz képest, de persze csak akkor éri meg, ha ki is használod.Sanyibagolynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8975822464895952578.post-30185546666578014122012-05-23T21:02:02.495+02:002012-05-23T21:02:02.495+02:00Én is ugyanígy jártam, nekem is megadták a CVC kód...Én is ugyanígy jártam, nekem is megadták a CVC kódot. Igaz még nem használtam, de hamarosan...<br />Különben a tegnap voltam benn az OTP-ben, de csodák-csodája, ezt a lehetőséget elfelejtette közölni a hölgyike. Azt ajánlotta cseréljem le a kártyámat MasterCardra. És annak az éves díja 4500 Ft.<br />Ravasz volt ,de nem vitt be a málnásba. :)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8975822464895952578.post-55656152510444240692012-04-04T11:49:48.001+02:002012-04-04T11:49:48.001+02:00Tanulságos, hasznos írás. Köszi.Tanulságos, hasznos írás. Köszi.Gépszíjnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8975822464895952578.post-62742369059465104192011-11-03T13:19:58.184+01:002011-11-03T13:19:58.184+01:00A zöld oszlopok azt jelzik, hogy a kérdőívünk kitö...A zöld oszlopok azt jelzik, hogy a kérdőívünk kitöltői, a webshop tulajdonosok és üzemeltetők mennyi ideje működtetik a webáruházukat. Például az első oszlop azt jelenti, hogy 120 válaszadó pipálta be azt, hogy kevesebb mint 1 éve üzemeltet webshopot (és ezek közül 20 darab van, ahol van online bankkártyás fizetés, ez a kék oszlop).escalionhttps://www.blogger.com/profile/03880780012483167961noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8975822464895952578.post-91046529178261348702011-11-03T12:41:09.919+01:002011-11-03T12:41:09.919+01:00A grafikonon mit jelez a zöld mutató?A grafikonon mit jelez a zöld mutató?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8975822464895952578.post-57199035356775320172011-10-04T10:11:59.510+02:002011-10-04T10:11:59.510+02:00Kedves Nofra!
Örülünk ha segíthetünk, természetes...Kedves Nofra!<br /><br />Örülünk ha segíthetünk, természetesen nincs akadálya hogy átmásolja cikkünket a blogjára, sőt, mi is köszönjük! :) <br /><br /><br />Escalionescalionhttps://www.blogger.com/profile/03880780012483167961noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8975822464895952578.post-30696991654771830182011-10-03T17:23:48.837+02:002011-10-03T17:23:48.837+02:00Köszönöm a cikket.
Gondolom nem gond ha átmásolom...Köszönöm a cikket.<br /><br />Gondolom nem gond ha átmásolom a saját blogomra is, a forrás megjelölésével.<br /><br />Üdv:<br />NofraNofrąhttps://www.blogger.com/profile/08615123544390871020noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8975822464895952578.post-13837356657813196472011-09-23T23:34:16.475+02:002011-09-23T23:34:16.475+02:00Nagyon hasznos cikk! Köszönjük!Nagyon hasznos cikk! Köszönjük!Anonymousnoreply@blogger.com